Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Mathias - 15 juli 2007 08:18

Målet igår var ju att ta sig i mål, det gjorde jag också...även om jag var krokig på slutet :)

I starten tog jag det väldigt lugnt och lät de folk komma iväg, tyckte det gick ok på simningen, banan var ganska tungrodd...då det var ganska blåsigt..men jag tog mig runt varjefall...kring 30 minuter blev det...hade väl trot på några minuter bättre...men som sagt jag tog det väldigt lugnt.

Väl ute på cyklingen insåg jag att cykeldatorn hade lagt av, var sur i några minuter för det...men sen försökte jag tänka positivt och trummade på..

Första varvet(20km) gick på 35 minuter och det kändes ganska lätt, tänkte att jag kan nog trycka på lite till, det blåste en hel del och banan vara ganska jobbig, andra varvet gick 2 minuter snabbare än det första så det blev totalt 1.08 på 40 km....riktigt bra för att vara jag.....ett snitt på 35 km/h.

När jag kom ut på löpningen var jag rejält trött redan från början, jag tänkte att det släpper nog....men jag fick kämpa rejält hela vägen....siktade på en tid under 50 minuter på 10km....men idag klarade jag inte att hålla ihop löpningen...sluttiden på löpninge blev 54-55 minuter...en pinsamt dålig tid.......totalt tid var 2.39.50.....men som sagt, tiden denna gång var inte så viktig.

Kompisen som har varit skadad hela våren, var med och testade lite hur det kändes att tävla igen....han vann motionsklassen :)

Men han är riktigt bra...KUL!

Idag får det bli en riktigt skön slappar dag......tyvärr så verkar det som om jag har dragit på mig en förkylning...eller så är det bara en reaktion av det smutsiga vattnet som vi simmade i igår...

Hoppas jag kan inspirera någon!

/Mathias



Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards