Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Mathias - 3 juli 2007 08:08

Helt oväntat får jag möjlighet att köra ännu ett pass då dottern blev lite försenad och kommer först kl 11 idag.  Då får det bli löpning, ett lättare pass genom Motala som säkerligen äter frukost. Måste slå ett slag för Jonas coltings blogg, han är extremt underhållande och skriver oftast riktigt roligt, en sida att besöka dagligen! Lite roligt med en person som vågar sticka ut och stå för sina åsikter i vårt mellanmjölksland. Mer sånt!

En annan sida som jag ofta surfar på är nlife , där Nina Alhm skriver om bra mat som hon lagar, hon delar också med sig av sina recept....något som inspirerar att äta lite bättre.

För övrigt börjar "touren" snart! Med "touren" menar jag Tour de France, ska blir riktigt skoj, något jag sett fram emot ett bra tag. Följde även touren förra året, dock visste jag väldigt lite om cyklisterna som var med, nu har jag läst på lite mer, som sagt riktigt riktigt skoj. På lördag smäller det, med en prolog i London...

Vi får hoppas att årets lopp slipper undan dopingskandaler....man börjar bli lite trött på det nu!

Dags att dra på sig löparkläderna!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards