Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Mathias - 17 juli 2007 09:55

Idag ska vi ner och dra ett simpass igen, tyvärr är inte vädret lika grymt som igår..men det verkar ändå vara ca 20 grader ute. Är lite seg idag....måste vara för att jag sov lite taskigt inatt, var väldigt varmt i lägenheten och jag låg mest och snurrade. I eftermiddag blir det tour de france igen, idag är det en bergsetapp igen de allra roligaste etapperna. I söndags var det även då en bergsetapp, det var totalt kaos....en massa vurpor och roliga ryck, Dansken Michael Rasmussen, spräckte fältet och hängde av alla i den näst sista stigningen...han lyckades ta hem loppet med cirka tre minuter....

Känns som den killen blir farligt idag också. Etappen är 16 mil lång och startar i den klassiska skidorten Val-d'Isere. Som sagt Rasmussen blir farlig idag också....

Jag kan säga att jag ska flytta också, till ett bostadsområde där min dotter går i skolan, nu blir det lite lättare för henne att ta sig till skolan + att jag slipper köra henne på morgonen..gött. Det har varit svårt att få tag i en lägenhet i detta område då det är ganska populärt...har stått i kö i 1 år ungefär, men nu är det dags.

Dags att simma lite.

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards