Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Mathias - 12 juli 2007 10:49

Igår kväll kom vi tillbaka från en grymt kul resa till Göteborg, vi hann både med att åka karuseller på Liseberg och titta på en massa djur på Universeum..riktigt skoj. Jag var dock väldigt försiktig med alla annat folk där...speciellt de som hostade och snorrade :)

Imorgon är det dags att göra en på hälsning hos chefen då han fyller 50-år...det är några från jobbet som ska åka och överraska honom på den stora dagen, ska bli kul att se hans ansiktsuttryck då jag inte tror att han har så stor koll på att vi dyker upp.

Idag ska jag för övrigt "springa" lite, bara jogga igenom 15 minuter så att kroppen får vakna lite inför tävlingen, om jag ska vara ärlig så känner jag mig ganska tung i kroppen och inte alls i form...men det är ett vanligt fenomen när det gäller mig...och formtoppningar. Har ju trots allt toppat formen några gånger inför Lidingöloppet, hade då exakt samma känsla i kroppen. Imorgon är det också en crawlgrupps-träning...ska nog ner för att simma några hundringar och få igång armarna...efteråt blir det som vanligt en pizza för att fylla på depåerna lite.

Det var lite vad som komma skall....dags att ta tag i nuet också....disken!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards