Alla inlägg under november 2007

Av Mathias - 13 november 2007 08:46

Tänkte att det kanske är dags att skriva lite här igen. Mitt liv har flutit på som vanligt, träning, leka med dottern och jobba är det som närmast händer i mitt liv just nu. Kring träningen så har jag beställt en så kallad trainer till cykeln, den möjliggör året runt träning på cykeln....den ska komma inom de närmaste dagarna...kul!

Sedan har jag också bestämt mig för att försöka utreda varför jag inte får någon effekt på min löpning, har köpt en bra bok....stora löparboken. Den innehåller en massa bra tips och framför allt en grundsyn på tekniktips som jag behöver.

Dessa saker får bli mina "julklappar" till mig själv.

Simningen går riktigt bra nu, har börjat få till mitt "drag" i vattnet...försöker fokusera på teknik och tänka mycket på hur jag utför min rörelse i vattnet, har också börjat köra mera ben så jag ska få en jämnare benspark....har en tendens att böja på knäna när jag tar gör min benspark....icke bra.....bättring..... :)

Idag ska jag ut och springa på lunchen på jobbet.....förhoppningsviss så slutar det att snöa.

Dags att jobba vidare!

/Mathias


Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards