Alla inlägg under april 2008

Av Mathias - 13 april 2008 08:21

Idag är det dags för simning med mastersgruppen, har inte simmat med dem på ett tag då söndagarna varit vigda åt långpass. När jag nu har bestämt mig för att strunta i stockholm marathon så är det åter dags att ansluta sig till dessa pass.

Efter passet skall dottern och jag ut och springa en sväng, vi var på stan och inhandlade nya löparskor till henne igår...dags att prova om de funkar.

Inatt har jag sovit dåligt, allt tackvare min granne som hade fest och spelade musik till säkerligen kl 02.00...visserligen inte så högt, men man hörde basljudet dunka hela tiden....fick till slut tillgripa öronproppar. Måste försöka göra något åt min bostadssituation.....vill inte ha det så här :(

Av Mathias - 8 april 2008 15:35

Idag körde jag 10 km fartlek i rydspåret, passade på att ta ut den friskvårdstimme vi har på jobbet. Kändes bättre än på länge, så vem vet..jag kanske är på gång ;)

Imorgon skall jag försöka att cykla en sväng och på torsdag är det intervaller som gäller....4x4minuter.

Annars är det lugnt!

/M

Av Mathias - 7 april 2008 08:41

Har varit lite trött på att skriva ett tag, prova lite nu igen.

Igår fick jag till ett lite längre pass löpning, 17 km närmare bestämt. Kändes helt ok, innan har jag känt mig så tung när jag sprungit, men nu när jag kommit igång med cyklingen igen så verkar det som om jag fått tillbaka lite styrka i benen.

Idag är det vila som gäller, veckan blir säkerligen fylld med både löpning och cykling, har inte riktigt bestämt i vilken ordning.

//Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards