Alla inlägg under februari 2008

Av Mathias - 26 februari 2008 07:52

Igår kändes det som om det helt plötsligt var ljusare på morgonen..sedan hörde jag på radion att det numera är vår. Kommer ihåg från förra året då jag var överlycklig att få till ett cykelpass den 13:e mars, frågan är om det inte blir ännu tidigare i år.

Har varjefall börjat komma igång riktigt bra med min satsning mot Stockholm marathon, körde ett bra långpass i söndags och ska idag köra ett lite längre fartpass. Ska köra passet mellan 4.30 och 4.50 fart i 8 km, hoppas jag klarar att hålla uppe farten så länge, känner mig lite sliten.

/Mathias


Av Mathias - 4 februari 2008 07:28

Igår fyllde dottern 10 år...helt otroligt vad 10 år i ens liv går fort, man funderar vad man har hittat på de 10 senaste åren en sån här dag.

Kom fram till att mitt liv har varit ganska bra...visst det har varit en del dåliga saker, men dessa saker har fått mitt att uppskatta och värdesätta de bra lite mer.

I lördags hade vi kalas för alla tjejerna i klassen..13 st i min lägenhet....jösses vilket liv det var, men roligt.

Igår var det allt från fotbollsträning till bad i mjölby simhall, måste nästa säga att man kommer och vilar upp sig på jobbet :)

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards