Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Mathias - 9 juli 2007 22:39

Kommer inte kunna blogga på ett par dagar då dottern och jag far iväg på lite semester...

Har blivit en hel del som tittar in för att se vad jag skriver...riktigt roligt!

Får återkomma med nya inlägg sernare i veckan, fyllda med resminnen och kanske några roliga kort!

Hoppas ni klarar er ändå...:)

/Mathias

Av Mathias - 9 juli 2007 10:19

Har haft ett enormt flytt när jag har gissat vilka som skall vinna de båda etapperna som varit på touren. Prologen tog cancellara hem och gårdagens etapp tog Robbie McEvan hem...precis som jag gissat :)

Idag ska jag tvätta bilen innan det bär av till Göteborg imorgon, framför allt är det väl att få till den skaplig inuti....

Vi kommer att bo på hotell Lorensberg, det ligger centralt och bra..gångavstånd till liseberg.

Som jag också förutsa så vann Mike Thoren, Anders Kroon 2:a endast en sekund bakom. I damklassen fick jag också rätt där Eva Berglund vann och Annie Thoren blev 2:a...
En kille i vår crawlgrupp slog till med en bra tid(49.50) och slutade bland de 200 främsta..bra gjort...

På lördag är det dags för årets första triahtlontävling för mig....sundbyholmstriaden, längden på tävlingen är olympisk distans(1,5 km simning, 40 km cykel och 10 km löpning). Har börjat toppningen nu....är dock lite rädd för alla som hostar och är snuviga...egentligen är det inte optimalt att åka till liseberg....men jag får hålla mig på avstånd från folk.:)

Gjorde ett litet minitest igår då jag simmade 2,1km och sedan sprang 7km efteråt...löpningen kändes sjukt lätt...mycket bra.

Vi får se helt enkelt!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards