Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Mathias - 24 juli 2007 22:15

Så har det hänt igen....ytterligare en cyklist som dopat sig under touren. Denna gången är det fixstjärnan i Kazastanska laget Astana

Alexander Vinokourov. Detta diskuterade jag faktiskt med en arbetskollega idag, vi båda tyckte det var konstigt att vinokourov kunde komma igen efter den totala genomklappningen iförrgår. Nu fick vi alltså svaret på varför.Floyd Landis gjorde något liknade förra året då han krossade alla på en etapp....han körde solo och ingen klarade att komma ikapp.....senare vissade det sig att han var dopad...ja eller det är väl inte klart än, då advokaterna tydligen förhalar allt.

 Så tråkigt att alla får rätt som tycker att det endast är doping i cyklingen....jag har verkligen fått försvara sporten och tyckt att den är rolig och underhållande...försökt få folk att förstå....men nu ger jag upp. Jag hoppas bara det inte är någon mer som har dopat sig...

Nu kommer visst hela Astanalaget att dra sig ur...trist att behöva säga det men nu är vi tillbaka på ruta ett igen :(

Tappar andan och lite lusten att se på det!

/Mathias



Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards