Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Mathias - 20 juli 2007 22:50

Idag har jag "brutit" 2 saker jag hade bestämt jag skulle göra/inte göra. Skrev ju igår att jag skulle ta en träningsledig dag idag, men det fick liksom inte idag.....kände att jag hade återhämtat mig lite bättre än vad jag brukar göra...så varför inte...

Sen skrev jag också tidigare idag att jag skulle gå ut och "titta" lite på stan....men det blev heller inget..kände att jag hellre är hemma. Är man gammal då? Eller bara tråkig.....ge mig ett svar :D

Imorgon blir nog till att ta den där vilodagen, min brors hund är hos mina föräldrar då de är på vandringståg någonstans....så jag ska nog gå och hämta honom så får vi ge oss ut på en lång promenad...bra att få ut lite slagg i benen.

Ha en fin fredagskväll.

/Mathias


Av Mathias - 20 juli 2007 09:40

Fick för mig att vädret skulle vara fint idag, har planerat att cykla en lite längre sträcka...men icke var vädret något fint. Tittade just på svt's vädersite och deras karta visade 20 grader och sol......det är ju troligt att det är här i Motala.....typ 15 grader och noll sol....

Får helt enkelt göra ett försök ändå.

Ikväll kommer vi nog hamna på Harrys i Motala....kompisen ville gå ut och titta lite...ja varför inte...kan var trevligt.

Annars blir nog dagen som de flesta i denna vecka...träning, sedan titta på touren.

Nu är det dags att cykla....återkommer senare.

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards