Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Mathias - 6 juli 2007 10:10

Igår hamnade vi tillslut inne på ikea där vi handla en matta som jag har gått och sneglat på en längre tid....skönt att äntligen göra slag i saken.

På vägen hem hamnade vi bakom en långtradare, eftersom jag inte gillar att ligga bakom stora bilar körde jag om..på vägen om smällde det till på min vindruta...såg direkt att jag fått ett stenskott....

När jag sedan såg orsaken till detta kunde jag inte hålla tillbaka min ilska....långtradaren har flaket fullt med grus och sand och ingenting som täcker det....snacka om att inte bry sig om andra.....

Frågan är hur lagligt detta är...får man köra på motorväg(110-väg) med en långtradare med fullt på flaket och det yr grejer överallt. TRIST!!

Idag ska jag varjefall till glasmästaren för att se om han kan hjälpa mig att fylla igen stenskottet...

Nog med trista saker, ikväll är det simning som gäller...ska köra med crawlgruppen....ska bli kul, men jag kommer troligtvis att köra själv då jag känner att jag behöver en riktig genomkörare där jag blir ordentligt trött.

Som jag tidigare har skrivit om så är crawlgruppen mer en social aktivitet annars...men en rolig sådan!

Optimalt skulle egentligen vara om jag kunde få till ett löppass också...men då jag har dottern så blir det nog svårt.

Dags att göra stan!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards