Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Mathias - 28 juni 2007 08:07

Sista dagen på jobbet innan semestern...lite lättare att gå upp idag med tanke på att jag kommer att vara ledig i nästan en månad framöver....:)

Imorgon är det dock en relativt tidig start på dagen då det blir simning och tvättstuga.....

Igår körde jag ett brickpass---ala sprint(17,4 km cykel och 5,3 km löpning), gick ganska bra..det kändes väl i benen...men det ska det väl göra när man tränar :)

Idag ska jag ner till tinnis(Linköpings utebad) och köra ett simpass...har ännu inte kört något utepass i bassäng än, ska bli kul och kommer bli lite annorlunda med tanke på att det är en 50 metersbana.

Imorgon blir det också en finare middag ute på någon av Motalas restauranger för att fira att det är semester...en tradition som en kompis och jag har. På Lördag blir det en sväng ut på harrys i Motala, men dock i nyktert tillstånd, ska bli skoj att se hur det är där, har ju inte varit ute sedan i januari :)

Dags att jobba lite :)

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards