Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Mathias - 14 juni 2007 07:38

Igår hade dottern skolavslutning, traditionsenligt så var det en timmes sång och tal i skolans gymnastiksal. Efter hade jag i mitt enfald planerat att vi skulle hinna ner en sväng till stan för att titta på gp-loppet som gick av stapeln. Det fanns inte en chans att hinna med det här, hela avslutningen drog över med cirka 45 minuter så det sket sig...så är det ibland.

Såg i tidiningen idag att det var en från cykelcity som knep vinsten, vet inte riktigt hur det gick för Maif-cyklisterna. Det börjar märkas att det snart är vätternrundan i stan, de har börjat sätta upp sina avspärrningar och trafiken har ökat betydligt. Imorgon ska jag ta och gå ner och titta på starten, men innan det ska jag försöka få till en simpass och ett cykelpass. Axeln har börjat blir bättre, vi får se vad den tål imorgon...tror att vi börjar ute imorgon....med simningen alltså. Dottern ska till sin mamma i 2 veckor från och med fredag, så då blir det 2 hårda träningsveckor....sen kommer hon till mig i 2 veckor och sen kör vi så över sommaren...

Ska försöka cykla till jobbet nästa vecka, förhoppningsviss så håller det goa vädret i sig..

Idag ska jag också plocka ut min friskvårdstimme...blir en löprunda.

Dags att göra dagens sysslor!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards