Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Mathias - 4 juni 2007 19:34

Har tyvärr inte hunnit skriva sista dagarna...blev tyvärr en totalkrasch med cykeln igår....tittade ner i 2 sekunder...under dessa sekunder kommer det en nyuppsatt vägskylt med tillhörande stenar som vägskylten är fäst i....framför mig alldels för snabbt, jag lyckas bromsa...gör en volt i luften och landar på axeln....denna går ur led och under resan vidare runt så lyckas jag trycka tillbaka den i sitt läge...

Väl uppe på fötterna tittar jag chockat mig omkring, som tur var så hade jag en bil 30-40 meter bakom mig och inte närmare....bilen stannar och en kvinna frågar hur det är....jag säger att det är okej, tar cykeln och går av vägbanan. Efter ett tag när jag har hämtat mig så tittar jag på cykeln och inser att hela framhjulet är krossat....det ser ut som en åtta :(

Får vara glad att jag inte slog i huvudet värre än vad jag gjorde....som tur är så har jag alltid hjälm när jag cyklar.

Idag har jag varit på akuten och röntgat axeln då jag först trodde att något var sönder i den...som tur var så var det varjefall inga skelettskador....

Har lämnat in cykel också....tyvärr lär slutnotan hamna kring 4000..inte så roligt, som tur är så kan jag nog få en del på försäkringen....

Får hoppas jag blir bättre i axeln tills på söndag....

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards