Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Mathias - 17 juni 2007 09:27

På söndagar brukar jag försöka få till ett långpass löpning, idag är ingen skillnad. Det enda som skiljer ut detta pass mot de andra är att vädret är lite sämre....men det får jag ta idag.

Igår pratade jag om att vi skulle simmat på kvällen, tyvärr blåste det väldigt mycket så vi fick skjuta upp det till en annan gång.

Passet idag blir förhoppningsviss en halvmara, jag hoppas lite på att regnet ska sluta....det blir lite lättare då.

I eftermiddag ska jag till mina föräldrar och fira pappa som fyller 57 år, brorsan och jag har gått ihop och köpt en ipod shuffle till honom, tyvärr har den inte kommit än...men det passar ändå ganska bra då brorsan som bor i Malmö inte kommer hem förrens till midsommar.

Han springer en hel del och har nu en sunkig mps-spelare som funkar så där..hoppas han blir nöjd över den.

Dags att ta lite kaffe här!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards