Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Mathias - 12 juni 2007 07:40

Igår var det löpning på programmet...tog en sväng mot råssnäsudden som idag var invaderad av boulespelare. Höll ett väldigt lågt tempo med tanke på gårdagens halvvättern, kändes väldigt tungt i början. Efter cirka 10 minuters löpning så började kroppen fungera hyfsat normal och jag lunkade på i 5.2-5.25 fart. Efter ytteligare 10 minuters löpning började värmen göra sig påmind och efter det här så var det bara så varmt....fick verkligen slita mig runt...frågan är om det var så nyttigt för kroppen egentligen, känner mig riktigt sliten idag...får ta en vilodag och passa på att bada lite i kväll istället. Idag är det bara 2 1/1 vecka kvar till semestern, ska bli riktigt skönt att få vila lite, vakna på morgonen och ta dagen som den kommer..för det är vad ska göra i sommar....ta det som det kommer, har inget planerat än så länge...kommer möjligen bli några dagsturer till liseberg, gröna lund osv...men inget avancerat. Ska försöka ta med mig kameran nästa gång som jag springer här så jag kan vissa den vackra omgivningen. Nu är det dags att jobba, idag ska vi uppgradera en server.....ja eller jag ska övervaka det hela :)

Ha en fin dag!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards