Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Mathias - 25 juni 2007 07:56

Sista veckan på jobbet innan semestern, kan väl inte påstå att jag är på top. Tror mig dock veta vad det är som gör mig konstig i ögonen och "näsan", det är definitivt simningen, simmade igår igen...fick ett par rejäla kallsupar. Vaknade inatt av att näsan rann som ett niagarafall :)

Idag är jag rejält täppt i näsan och det kliar duktigt i mina ögon..får hoppas på att det släpper under dagen. Frågan är om det ligger en massa pollen i ytvattnet, får bli att simma i mariebergsbadet(50 m utomhusbassäng) från och med nu....för jag behöver simma. Vi simmade 4x200m igår + en lite längre som var 500m, fan vad segt det var.. man märker att det är skillnad att simma ute. Sedan har jag tappat en hel del fart sedan kraschen med cykel också...

Igår var en riktig deppardag, satt hemma och längtade efter min dotter, hon är just nu på cypern med sin mor, har inte träffat henne på över en vecka...känns jobbigt just nu...men hon kommer snart till mig.

Får försöka fokusera på andra saker så länge, ska försöka springa ikväll om inte skiten sitter kvar i näsan...men jag har en känsla av att det kommer försvinna under dagen.

Nu får ni ha en fin dag!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards