Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Mathias - 9 juni 2007 08:34

Har varit dålig på att skriva här på ett tag, den mesta tiden har gått åt till att rehabilitera axeln...nu verkar den dock vara på g igen. Idag ska dottern och jag ner på stan och titta på alla duktiga tjejer som kör tjejvättern, ska bli riktigt roligt..har blivit lite av en tradition att hon och jag tittar på det.

Först brukar vi gå ner till starten och titta lite...sedan beger vi oss ner till målet för att heja lite på tjejerna. Idag funderar jag på om vi ska bege oss ut till en tung backe som alla måste passera...stå där och heja på dem. Imorgon är det dags för mig och lite folk från jobbet att bege sig av på halvvättern, ska bli riktigt skoj. Många som var nervösa igår och frågade en massa i sista stunden. Tydligen är det 2500 st som ska starta i halvvättern,....inte så dåligt med tanken på att det är första gången det går av stapeln.Sista veckan har annars mest bestått av praktiska ting....visserligen lite träning...men i liten portion. Jag hoppas formen ska komma smygande nu...då det inte är så långt kvar till triathlontävlingarna sätter i gång för mig. Dottern kommer vara hos mig fram till fredag, sedan är hon borta i 2 veckor...trist men en chans för mig att lägga fokus på träningen, ska försöka få till ett par pass simning i öppet vatten. Nu är det dags att göra sig i ordning och dra ner till starten...

Heja alla tjejer!!!!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards