Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Mathias - 16 juni 2007 12:42

Idag körde vi ett mycket blåsigt cykelpass, hade sällskap av en träningskompis som varit skadad en längre tid, men nu verkar det som om han kan cykla och simma. Idag hängde han med ganska enkelt vilket är bra....alltid trevligt att ha sällskap när man cyklar. Passar på att lägga in ett par bilder på vår cykel runda.....det är ju östgöta slätten...så ni kan ju föreställa er hur mycket det blåser när det väl blåser här....blåsten kommer verkligen åt....men det ger starka ben :)

Ikväll är det som sagt simning i öppet vatten om det mojnar lite...ska försöka ta några kort då med.

Ha en fin dag!

/Mathias

Av Mathias - 16 juni 2007 08:32

Då vätternrundan går av stapeln i Motala, där jag bor så är staden invaderad av cyklister...ganska trevligt faktiskt. Har för om åren varit ganska trött på denna helg då det är människor överallt, men har lärt mig att börja uppskatta hela "eventen". Dett vände nog när jag själv deltog i vätternrundan förra året och insåg vilken upplevelse detta är. Kul att de kommer till "vår" stad. Välkommna!

Snart ska jag och en kompis ge oss ut på en träningsrunda på cykeln, det blåser ganska kraftigt idag, så det lär inte gå så fort. Framåt kvällen hade vi tänkt att simma lite nere vid råssnäsbadet...blir isåfall premiär simning med våtdräkt i år. Annars så simmade jag faktiskt cirka 1500 meter igår, jag har ju lite problem med min axel efter vurpan på cykeln..men det kändes faktiskt okej igår....skönt. Dags att ta tag börja byta om!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards