Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Mathias - 23 juni 2007 16:40

Jag glömde visst att lägga till bilden, här är en där vi simmar...på bilden är det polaren Tommy.

Det kom förbi en hel del folk som stannade upp och undrade vad det var för idioter i vattnet :)....det var bra kallt kan jag säga...men efter ett tag så vänjer man sig!

Av Mathias - 23 juni 2007 13:17

Igår var jag hos ett par vänner och firade midsommar, vi grillade och hade trevligt. På kvällen satt vi på deras uteplats och pratade......

Jag kände flera gånger under kvällen att något inte stod rätt till i näsan...nös flera gånger och näsan började rinna. Efter ett tag så var det inte hållbart utan jag fick tacka för mig och bege mig av hemåt...på natten blev det värre....idag har det blivit något bättre..men jag är fortfarande konstigt....frågan är bara vad det är..allegri eller förkyld?

Kan ju också vara så att jag svalde en hel del vatten när vi simmade i varamon tidigare under dagen. Lägger in lite bilder från simningen

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards