Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Sällskapsresan & 50-årsfest

Av Mathias - 13 juli 2007 09:24

Idag ska jag som jag tidigare skrev på en 50-årsfest, det är min chef som fyller 50 och vi ska uppvakta honom från jobbet. Igår fick jag låna sällskapsreseboxen...tittar just nu på den första i raden av sällskapsresor....så grymt skön! Tror man kan se denna hur många gånger som helst...man hittar nya saker i den hela tiden...om man har sinne för detaljer vill säga :)

Det börjar också dra ihop sig för triathlontävling...igår körde jag ett lätt simpass, fick väl ihop ungefär 1200 meter...det kändes bra...hade bra flytt i vattnet och det kändes inte speciellt jobbigt. Senare på dagen joggade jag lite med farsan..då han drog upp farten ordentligt i början så kom det några rejäla svettdroppar :) Men sedan lugnade farten ner sig och det blev lagom jobbfart för mig...passet blev på ungefär 25 minuter....

Det enda som oroar mig är att jag inte har kunnat köra cykelträning på 10 dagar, men det senaste passet jag körde kändes helt ok...så det ska nog gå bra.....jag ska våga imorgon!

Med våga menar jag, våga chansa lite.....vet att jag har gått framåt en hel del då det gäller cyklingen...jag ska försöka stå på och inte vara för rädd för att vara för trött inför löpningen...jag ska spänna bågen ordentligt!

Den som vill kan följa mina resultat på sundbyholmstriadens sida

Jag tävlar i Motion lång klassen.....Och heter Svensson i efternamn.

Dags att slappa vidare!

/Mathias

 
 
E

E

13 juli 2007 20:57

Törs man säga Lycka Till??

//E

http://beatris.bloggagratis.se

 
Mathias

Mathias

14 juli 2007 07:22

TACKAR!!!

http://tildasmass.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathias - 17 juni 2008 07:45

Vi samlades en halvtimme innan utsatt starttid, alla verkade peppade och på gott humör. Vinden var väldigt svag och ett strålande väder. 08.34 bar det av vi rullade i gemensam trupp ur Motala med hjälp av dragande motorcyklar...efter några minuter så...

Av Mathias - 4 juni 2008 07:19

Igår när jag passerade torget i bussen på väg hem så såg jag att de hade fått upp nummerlappstältet för vätternrundan/halvvättern/tjejvättern. Känslan att det snart är dags gjorde sig påmind. Jag har ju länge varit osäker på hur hårt jag ska kunna gå...

Av Mathias - 13 april 2008 08:21

Idag är det dags för simning med mastersgruppen, har inte simmat med dem på ett tag då söndagarna varit vigda åt långpass. När jag nu har bestämt mig för att strunta i stockholm marathon så är det åter dags att ansluta sig till dessa pass. Efter pass...

Av Mathias - 8 april 2008 15:35

Idag körde jag 10 km fartlek i rydspåret, passade på att ta ut den friskvårdstimme vi har på jobbet. Kändes bättre än på länge, så vem vet..jag kanske är på gång ;) Imorgon skall jag försöka att cykla en sväng och på torsdag är det intervaller som gä...

Av Mathias - 7 april 2008 08:41

Har varit lite trött på att skriva ett tag, prova lite nu igen. Igår fick jag till ett lite längre pass löpning, 17 km närmare bestämt. Kändes helt ok, innan har jag känt mig så tung när jag sprungit, men nu när jag kommit igång med cyklingen igen så...

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards