Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Mathias - 19 maj 2007 10:11

Idag är det långpass inplanerat, hade tänkt köra ungefär samma sväng som förra helgen. Blir lagom att sticka iväg efter lunch, då är man hemma till girot...

Idag går också Ironman Lanzarote av stapeln, hade tänkt att följa det lite via webben. Igår blev det dubbelpass, först körde jag tjejvätternrundans bansträckning(90km) sedan simmade jag med crawlgruppen, det blev väl sammantaget ungefär 2000 meter, mycket inriktat på ben. Ser mer dessa pass som en social aktivitet, då det oftast blir mycket prat....och lite mindre träning, men det är trevligt det med.

Det börjar suga i tävlingstarmen,ska bli roligt att få springa blodomloppet om ungefär 10 dagar.

Imorgon är det också tänkt att jag ska försöka köra igenom ett längre pass på cykeln, vi får dock se hur kroppen reagerar på långpasset idag.....men något ska jag varjefall cykla. Får hoppas att vädret snart blir lite bättre då det skulle vara skönt att kunna simma ut igen, ser framemot det mycket!

Hoppas ni tränar och mår bra!

/Mathias


Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards