Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Mathias - 15 maj 2007 07:33

Idag ska jag på ett antal möten på jobbet, har ju tidigare nämnt att det inte är min favoritdirekt...men det är bara att bita ihop.

Igår så sprang jag intervaller, det känns idag kan jag säga. Körde stora delar av intervallerna i backe, har inte kört backintervalller sedan innan skadan, men det kändes helt ok. Hälsenan gör sig mindre och mindre påmind, jag kan helt klart hänröra problemen till min skor, tur att jag kom på det i tid.

Om 2 veckor är det blodomloppet, sprang detta lopp förra året, med en ganska dålig tid 45.51(9,6 km). Skulle vara pinsamt om jag inte slog den tiden med tanke på all den träning jag har lagt ner sedan dess. Vikten börjar sakta men säkert att gå neråt, kan väl inte säga att det rasar..men det händer lite varjefall.Går också och väntar på att det ska bli riktigt varmt så vi kan börja köra lite träning i öppen sjö...ser framemot att få trä på mig våtdräkten...

Dags att ge sig iväg till ett av mötena!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards