Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Mathias - 13 maj 2007 14:23

Igår körde jag det första långpasset efter min skada, det blev 19 km i ett väldigt lugnt tempo, körde på puls 140 bpm. Måste säga att formen börjar närma sig lite smått, men det verkliga formtoppen ska inte vara förrens i augusti är det tänkt. Höll på att bli ormbiten igår, då jag sprang en del av sträckan i fålehagen som är en motionsslinga, inte en ont annande huggorm låg och solade sig på spåret...så kommer jag där som en elefant, kunde gått illa...men som tur var så gick det bra.

Idag har jag varit med på dotterns första fotbollsmatch, riktigt kul att se energin som alla barn har...taktiken var väl kanske inte den bästa då alla anföll i flok :) Men det viktiga är att det är roligt. Tyvärr fick de stryk, men det verkar vara mindre viktigt i sammanhanget, vilket jag tycker är bra. Kul att hon håller på med en lagsport, det är väldigt viktigt att hitta den glädjen tillsammans med andra....jag vet själv.

Nu är det dags att pippa iväg och fika lite hos mor och far, sedan får man ju inte missa girot som börjar kl 15.45 på eurosport.

Ha en fin söndag!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards