Alla inlägg den 23 september 2007

Av Mathias - 23 september 2007 10:49

Har varken haft tid och ork att skriva på senaste tiden, har varit ganska mycket på jobbet och när jag kommit hem så har jag stuckit ut och tränat.

I fredags så blev det lite simning och igår sprang jag det sista lite längre passet, det blev 12,5 km i fålehagen. Kändes riktigt segt i början men efter ett tag så släppte det ganska ordentligt...men jag väntar fortfarande på att den där känslan ska infinna sig. Idag ska jag försöka komma iväg och gå lite...elller eventuellt rulla lite cykel.

Idag var också dagen då jag lyckades sova lite längre, steg inte upp förrens kl 09.15, vilket är ganska ovanligt för mig numera....skönt.

Framöver i veckan så ska jag köra ett fartpass på måndag eller tisdag, där jag kör 4 st intervaller på 1km/st..allt för att få lite fart i benen inför lidingöloppet, sedan på torsdag ska jag jogga 3 km..eller tills jag blir varm.

På lördag smäller det, då är det lidingöloppet som gäller, ska bli ganska skönt att få det gjort...sedan kan man få lite välförtjänt vila.

Dags att sätta sig ner för att planera för hur 2008 ska se ut och vad för mål man ska sikta in sig på, men jag vet på ett ungefär redan nu.

Dags att slöa vidare.

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards