Alla inlägg den 12 september 2007

Av Mathias - 12 september 2007 07:19

Idag är dagen då det sista långpasset ska göras, jag ska försöka få till minst 25 km i kuperad terräng. Jag har därför åkt till jobbet lite tidigare så jag ska kunna sluta lite tidigare, det tar ju ändå ett tag att avverka detta pass.

Igår var jag träningsledig och passade på att handla och städa lite, skönt att få ordning hemma.

Har bestämmt att jag ska vara ledig dagen innan lidingöloppet, allt för att få en optimal uppladdning.

Sedan har jag också pratat med en kompis om att fixa en egen förening så vi kan få lite simtider, har tröttnat på att alltid få alla skittider.

På fredag kommer dottern igen....längtar efter henne..har inte träffat henne sedan jag åkte till London....surt.

I helgen ska hon på fotbollscup, så jag vet var jag kommer spendera hela lördagen :D

Har även planerat i en fest...det var ett bra tag sedan jag festade lite, ska bli kul...den 6 oktober är spikad.

Ha en fin dag!

/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards