Alla inlägg under februari 2007

Av Mathias - 6 februari 2007 11:08

Känner mig seg idag, kroppen säger att något är fel...kanske håller på att bli sjuk..Kan vara att jag är allmänt trött också...ska försöka hålla ihop det idag varjefall.Ska handla lite mat nere i restuarangen idag...Ha det !/Mathias

Av Mathias - 5 februari 2007 07:33

Måndag idag...gick hyfsat att gå upp imorse. Helgen har varit bra frånsett min hälsena, börjar dock bli bättre...fast jag ligger lågt med träningen idag. Siktar in mig på mitt morgonpass simning...hoppas jag kan genomföra det. Idag ska jag sitta och koda lite...Ikväll blir det lite styrkegympa....Tyvärr har Tilda fått ont i sitt öra, verkar som det kan luta åt att jag åker på att vara hemma med henne denna vecka...hoppas hon inte får öroninflammation igen...nehe dags att jobba lite!!/Mathias

Av Mathias - 4 februari 2007 09:18

Idag är det som söndag, brukar vanligtvis ligga i simbassängen vid den här tiden, vill dock inte köra pga min hälsena. Kl 10 är det dock dags för Tilda att köra sin kul i pool. Jag ska själv försöka styrketräna lite under tiden.Min tävlingskalender för 2007 är så gott som spikad.12 Maj Göteborgsvarvet10 Juni Halvvättern17 Juni Göteborgs triathlon28 Juli Gammalkils triathlon11 Aug Björsäter triathlon18 Aug Örserums triathlon (Sm olympisk distans)29 Sept Lidingöloppet21 Okt HöstmilenDet kommer säkerligen bli en eller ett par tävlingar till.Dags att träna!!/Mathias

Av Mathias - 3 februari 2007 18:37

Idag fyller min dotter Tilda 9 år.Väckte henne med sång och frukost på sängen vid kl 7, vid kl 8 satt vi och spelade hennes födelsedagsspel...riktigt roligt..Framåt kl 10 åkte vi in till Mjölby simhall och lekte,simmade och hade det allmänt roligt. Efter att ha ätit lite lunch på Mcdonalds for vi och hämtade min mormor.Vi 3 begav oss hemåt Motala för ett födelsekalas för Tilda...även mina föräldrar ansluter...till firandet.Framåt kl 16.30 beger vi oss hemåt, måste säga att jag är ganska sliten vid det här laget...Som vi har kommit överens så får Tilda bestämma kvällsmat....det blir hamburgare igen på Burger king :)Nu sitter vi här i soffan och summerar en rolig och hamburgsrik födelsedag...jag tippar på att kvällen slutar med en kväll i tvsoffan...tittandes på melodifestivalen :)Ha en fin lördagskväll!!/Mathias

Av Mathias - 2 februari 2007 07:31

Idag var jag tidig på jobbet, var tvungen att leverera lite saker ut i skarp miljö innan folk ramlar in, verkar funka :)Annars har jag en regel om att inte leverera på en fredag, kan bli jobbigt att sitta hela helgen om det blir fel :)Men det verkar ha gått bra.Smörjer fortfarande min hälsena med voltaren gel, ska göra detta tills onsdag nästa vecka...har träningsförbud tills dess. Kan visserligen köra lite lätt styrketräning för överkropp, men det känns inte riktigt som träning...vill ta ut mig konditionsmässigt.Imorgon fyller Tilda..ska bli roligt att fira...blir som jag tidigare skrivit Mjölby simhall.Dags att jobba vidare!/Mathias

Av Mathias - 1 februari 2007 08:59

Helt otroligt att det redan är februari-månad...Visserligen kunde den börjar bättre då jag nu har träningsförbud i en vecka..:(Min hälsena verkar var inflammerad...bäst att ta det vackert..kör med voltaren gel...får se om det funkar.Jag ska dock försöka köra lite styrka idag och simma arm på söndag....vi får se vad jag kan göra.Ja nu vet ni status :)/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards