Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Mathias - 22 februari 2007 08:46

Idag är det sista dagen jag är hemma med Tilda på sportlovet. Imorgon är det jobb som gäller igen, Tilda ska till sin mamma ikväll. Idag bjuder dagen på en massa pyssel hemma, vädret tillåter inte att man är ute direkt. Lilltjejen verkar vara ganska nöjd ändå, hon pysslar och grejar i sitt rum.Själv sitter jag och tittar på skid-vm, idag är det sprint som gäller. Torsdag blir också en träningsledig dag, möjligen kan det bli en väldigt lugn tur på motionscykeln....det återstår att se. Imorgon ska jag simma på morgonen, ska testa mina nya simgrejer, har ju köpt en dolme, paddlar och ett par nya simglasögon. Skönt att ha egna grejer och slippa förlita sig på att det finns att låna + att man kan använda dessa saker ute i öppet vatten.Ha en fin dag!!/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards