Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Mathias - 26 februari 2007 08:02

På plats på jobbet igen, kändes ok att gå upp imorse. Funderar mycket kring bostad,flytt och allt kring detta. Jag vill ju egentligen bo i Linköping, men jag har ju min dotter varannan vecka så det blir svårt...eftersom hon vill bo i Motala. Jag själv är rikigt trött på Motala, händer inte mycket där och utbudet av allt är begränsat. Skulle för en gång skull vara skönt att vara lite anonym, det är ju betydligt enklare att vara det i Linköping än Motala. Samtidigt lägger man en hel del av sin tid på att pendla, det är 5:e året jag pendlar nu, börjar ärligt talat bli ganska trött på det. Idag ska jag iväg på en massa möten som vanligt, i övrigt har nog inte denna måndag så mycket att erbjuda...Hoppas ni har en bättre dag jag ;)/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards