Alla inlägg under februari 2007

Av Mathias - 15 februari 2007 07:37

Av någon konstig anledning vaknade jag en timma innan klockan ringde idag...närmare bestämt 05.00 Rysligt tidigt, jag vände på mig och somnade om, funderade mycket på vad det kan bero på, det har hänt 2 dagar i rad nu. Kom fram till att det måste vara att jag har lagt mig ganska tidigt. Idag ska jag ha en dragning inför företaget med inriktning på hälsa, visserligen blir det bara en liten dragning, men det ska bli roligt ändå.Imorgon kommer Tilda till mig igen, ska bli kul att träffa henne igen. Nästa vecka ska jag vara hemma för då har Tilda sportlov...ska bli kul. Hoppas vi kan hitta på lite roligt./Mathias

Av Mathias - 13 februari 2007 07:52

Igår ringde jag till vårdcentralen för att få se om jag kunde få några tips angående min hälsena. Fick rådet att ha skor som var mjuka i hälen och att äta antiflammatoriska tabletter, typ ipren samt att fortsätta att smörja med min salva. Jag börjar bli lite lätt frusterad nu, jag som är van att röra på mig mellan 8-10 timmar per vecka blir lätt lite rastlös om jag inte får utlopp för min energi. Igår löste jag det genom att köra styrkegympa hemma i 30 minuter..vart ett riktigt bra pass.Saknar dock konditionsträningen, läste någonstans att man kan simma trots en inflammerad hälsena..ska forska vidare i ämnet. Läste även att man ska ha tjocka strumpor, gärna dubbla för att vara varm kring hälsenan...så idag springer jag omkring med dubbla strumpor.Är tacksam för alla tips!!Ha det fint nu!/Mathias

Av Mathias - 12 februari 2007 08:03

Idag är det måndag och jag är riktigt träningssugen, hoppas få till ett pass av någon form ikväll. Helst vill jag att det ska vara i konditionsform...så jag får bli lite svett :)Var ute och gick igår för att känna lite på hur hälsenan reagerade...inga problem. Det enda konstiga var i natt när jag skulle lyfta på täcket med foten...då drog det till i hälsenan och jag fick lite ont i vaden...konstigt./Mathias

Av Mathias - 11 februari 2007 10:21

Idag sitter jag och myser i soffan och tittar på herrarnas störtlopp. Utanför fönstret strålar solen och det är -12 grader, ska nog försöka komma ut och gå en sväng i eftermiddag. Igår var jag på en trevlig fest, drack några glas vin och pratade skit. Var meningen att vi skulle hamna ute, men när de andra drog blev jag kvar en stund hos värdparet och pratade ännu mera skit :D.Simmade ju i fredagds, har fått betala lite för det..då hälsenan protesterade lite..men idag känns det helt ok, ska köra lite sträckövningar.Hoppas ni får en fin söndag!/Mathias

Av Mathias - 10 februari 2007 09:17

Idag är det en fin lördagsmorgon, har precis ätit frulle och tittat på ett inspelat avsnitt av vetenskapens värld. Avsnittet handlade om Öresundsbron och bygget kring den, mycket intressant, en hel del fakta man inte visste om.Väntar på att herrarnas skidskyttestafett ska börja.....efter det blir det nog en sväng ner på stan för en fika. Ikväll ska jag eventuellt på en fest, får se hur sugen jag är..just nu är jag inte så peppad..men men vi får se. Hoppas ni får en fin lördag!!/Mathias

Av Mathias - 9 februari 2007 08:50

Fredag och jag är frisk igen, tillbaka på jobbet. Ska på möte idag, annars är det nog mest en sån dag där man städar upp sånt jag inte har hunnit med tack vare att jag har varit sjuk. Ikväll ska jag simma med Crawlgruppen, ska bli kul att köra lite igen, ska ta det väldigt lugnt..Ha det fint nu!!/Mathias

Av Mathias - 8 februari 2007 08:45

Nu känner jag mig hyfsat frisk igen..har kunnat börja äta igen. Imorgon tror jag nog att jag kan gå till jobbet igen. Igår var Tilda en ängel igen, vi tittade på skidor ihop..ja eller jag sov lite och hon tittade, vi satt varjefall i samma soffa :)Imorgon var ju tanken att jag skulle köra mitt morgonpass i tinnis, men jag hoppar över det och kör med MSS på kvällen istället, det är ju lagom hårt för mig nu...köra igenom kroppen lite och se hur den reagerar. Jag ska definitivt inte köra ben...vår tränare har en viss förkärlek för att köra det...Idag ska jag titta på skidor, först är det byggmark i kombinationen sedan är det mixstaffet i skidskytte.Nu ska jag sova en stund../Mathias

Av Mathias - 7 februari 2007 18:26

Som jag misstänkte igår så var jag på g att bli sjuk, mycket riktigt var jag helt slut när jag kom hem, slängde mig på sängen och reste mig inte innan jag var tvungen att natta Tilda...för att sedan själv krascha och sova från 20.00 till kl 07.00Tilda var en ängel och fixade mat själv, hon frågade hur det var med mig och oroade sig hela tiden...hon är så snäll.Har ätit lite granna idag....börjar känna mig lite bättre, men jag lär bli hemma imorgon också../Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards