Alla inlägg den 6 april 2007

Av Mathias - 6 april 2007 08:36

Känns som detta år har rusat fram....kommer ihåg nyår som igår..Hittils har detta året varit en 5:a på en tiogradig skala, träningsmässigt har jag börjat komma igång igen, men den envisa hälsenan sabbade mycket av min uppbyggnadsträning.Totalt sett blev det vila i 6 veckor, inte så kul. Nu verkar den tåla lite mer träning, men jag är fortfarande väldigt försiktig med den. Utanför träningen så är det väl ok, livet flyter på men det det saknas en kvinna i mitt liv :)Jobbmässigt funkar allt väldigt bra och jag trivs mycket mycket bra, det är en lagom belastning som också gör att man ser på livet med stor framtidstro...:)Livet med min dotter funkar också bra, det har väl varigt lite svängit där också innan. Ett tag så var det lite jobbigt då det var väldigt upp och ner i hennes humör....men det verkar ha lagt sig, vi har en bra kommunikation vilket leder till att vi kan prata om saker direkt när det går fel..Det summerar väl 2007 än så länge..Nu ska jag ner till simhallen och simma lite..Ha en fin påsk och passa på att njuta av ledigheten../Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards