Alla inlägg den 23 november 2006

Av Mathias - 23 november 2006 09:02

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, äntligen var jag så klok att jag gick och la mig i tid igår. Det känns verkligen betydligt bättre då, jag fattar inte att det alltid ska vara så att man tullar på sömnen, tycker det är ganska korkat...ska bli bättre på det.Apropå sömn så hörde jag på mix megapols morgonprogram med Adam och Gry. Den annars mycket rolige och smarta Adam gjorde ett lite konstigt och nästan korkat uttalande, han vurmade för man inte behöve sova mer än 4 h...shit...snacka om att ha dålig koll på de grejerna...för lite sömn leder inte bara till trötthet utan också fettma...vilket i sin tur leder vidare till ohälsa..osv...nej Adam skärpning där.Idag ska jag träna intervaller med Tommy, förutsatt att han inte är sjuk. Han struntade i spinningen igår för att han kände sig lite dålig....den som lever får se.Ha en fin dag!!/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards