Alla inlägg den 14 november 2006

Av Mathias - 14 november 2006 08:08

Igår lyckades jag ha sönder mina torkare till bilen..ja eller det var helt plötsligt sönder. Jag lyckdes antagligen ha dem påslagna när det var snöoväder och sedan när jag skulle starta bilen så gick de på fast det var fastfrusna.....ajaj antagligen är det ett relä som har gått sönder...kollade säkringen och den var hel. Får väl undersöka bättre i helgen. Som tur är så behöver jag inte bilen mer denna vecka...ska även passa på att byta däck till helgen. I dag var det ruggigt ute, man blir lite påverkad av vädret...det blev en stor kopp kaffe direkt imorse....funderar att gå och hämta en till snart ;)Vill rekommendera en bra site om en fantastisk kille...finns bland mina länkar men jag länkar till hans sida här också... Anders Olsson Han inspirerar mig till att förstå att det mesta här i livet är möjligt, bara man tror på det tillräckligt mycket.Anders kom 8 på årets vansbrosim, vet själv vad det innebär eftesom jag själv var med där. Har några klubbkompisar som kom precis förre honom, och de har ju benen att ta hjälp av också..Ja hans sida är värt ett besök och även en tanke...Ha en fin dag!!/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards