Alla inlägg under september 2006

Av Mathias - 14 september 2006 07:36

Idag lyckades jag ramla in på jobbet precis efter kl 7, har en hög med saker att ta hand om efter veckans alla möten, har dock lite svårt att komma igång...Igår var jag ute på en lite löprunda, tror jag lyckades skrapa ihop 11 km, kändes helt ok med tanke på att det har varit mycket träning sista tiden. Bäst att sätta igång här../Mathias

Av Mathias - 13 september 2006 08:00

Idag är det möte igen..igår gick det lite snabbare än dagen innnan..annars kan möten vara rejält sega. Igår var jag uppe fålehagen och sprang, det blev 10 km där uppe + att jag sprang fram och tillbaka..så totalt blev det nog 15-16 km, känns bra. Längtar till Lidingöloppet..hoppas jag klarar mig från förkylningar..Idag på bussen hit satte sig en äldre dam hos mig, efter 5 minuter tog hon fram en snorrpapper och började snörvla...inte dåligt med panik jag fick :DFår hoppas det bara är ett sånt där snorrpapper som äldre tanter har..Jag är som sagt i grym form och det skulle vara grymt jobbigt att inte få springa lidingöloppet denna gång.Nu är det dags att ta tag i den här dagen också../Mathias

Av Mathias - 12 september 2006 07:51

Godmorgon gott folk!!Fortfarande lika sliten...men idag måste jag verkligen springa. Tog en vilodag igår och bara slöade...känner mig grumlig i ögonen och lite seg i allmänhet. Om det är ett tecken på att jag är sliten eller att jag håller på att bli sjuk vet jag inte. Dessutom ska jag sitta i möte hela dagen igen....det suger på kroppen..att bara sitta stilla och tänka hela dagen. Idag ska jag varjefall försöka komma ifrån kl 16...måste det...ha den fin dag nu/Mathias

Av Mathias - 11 september 2006 07:59

Idag kommer jag sitta på möte hela dagen, känns väl sådär...hade hellre varit ute och krattat löv :DVäderleksrapportören chansade verkligen idag...15-25 grader...hmmm undra om hon kom verkligen täckte in allt nu...tänk om det skulle bli snö...;)Idag får det nog bli en träningsledig dag, alternativt om jag kör lite styrketräning..vi får se hur mycket jag orkar efter den här dagen./Mathias

Av Mathias - 10 september 2006 09:13

Då var det söndag helt plötsligt, dags att dra och simma snart. Igår var vi i åtvidaberg och sprang bysjöloppet, måste säga att det gick över förväntan 18 km på 1.26 En ganska hyfsad tid för mig. Loppet var ganska kuperat så en snitt tid på 4.48 per km får man vara nöjd med, det var en mycket bra genomkörare inför lidingöloppet.Tyvärr glömde jag kameran hemma så några bilder blev det tyvärr inte...Ha en fin söndag/Mathias

Av Mathias - 9 september 2006 09:24

Idag är det bysjöloppet som gäller, håller på att backa för fullt. Kl 13 går startskotten,loppet är belägget i åtvidaberg med omnejd. Jag har aldrig sprungit det här loppet tidigare, min träningskompis Tommy har dock kört det ett par gånger och säger att det är en ganska flack bana. Loppet är 18 km så det blir en bra fingervisning för hur formen är för årets lidingölopp. Siktar på 1.30 någonstans känns ganska realistiskt, men det kan bli mer också....återkommer med en rapport senare idag./Mathias

Av Mathias - 8 september 2006 08:05

Idag sitter jag och testar en mobil lösning på en handdator, riktigt kul.Det har hänt en hel del på den fronten, skaplig skillnad på en vanlig telefon och den här pda:an.Var ju tvungen att testa att ta kort med den, blev ju riktigt bra bilder. Det är varjefall jag på bilden :D

Av Mathias - 7 september 2006 07:17

Idag var jag tidig här...passar på att jobba undan lite och planera dagen. Idag är det också dags för ett skönt träningspass, ska försöka springa när dottern är på cirkusskola...Imorse var det riktigt segt att ta sig upp...det var supermörkt ute...det märks att det börjar bli höst.Dagen är fylld av möten och uppdrag, så det är väl bäst att ta tag i saker här..../Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards