Alla inlägg den 6 september 2006

Av Mathias - 6 september 2006 18:50

Nu är det kväll...igen :DIdag har jag träningsledigt...det är nog tur det. Känner mig lite sliten i kroppen...beror nog på att jag kört ganska hårt nu ett tag...har varit många tävlingar och nya träningsformer. På lördag är det bysjöloppet som gäller...18 km blir det, blir en bra genomkörare innan lidingöloppet.Annars är det mycket på jobbet...har varit fullt med saker att göra sedan efter semestern.Nu är det dags att ta tag i kvällens sysslor.Lägger in några bilder från senaste triahtlontävlingen../Mathias

Av Mathias - 6 september 2006 13:21

Idag fick jag reda på att jag får gå en utbildning på jobbet, ska bli hälsoinspiratör för mitt jobb.Ska bli riktigt roligt att få gå den kursen..försöka att inspirera andra lite...Börjar bli lite kaffesugen...mm bara en timme kvar till fikat..bäst att jobba på..så tiden går fort.../Mathias

Av Mathias - 6 september 2006 12:26

Från och med idag kör jag min blogg här..Kommer iofs fortfarande att skriva min träningsblogg på msn...men fortsätter med mina tanker och ideer här...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards