Alla inlägg under september 2006

Av Mathias - 21 september 2006 07:28

Idag är det min sista arbetsdag denna vecka, har passat på att vara ledig imorgon...ja eller jag ska jobba en stund på morgonen hemifrån. Sedan ska jag tvätta lite och slappa, glo på film och ladda inför morgondagen..Har klarat mig från förkylningar än så länge...peppar peppar... Idag måste jag gå på ett möte tyvärr, hade hellre suttit på mitt rum med stängd dörr :DHa en fin dag/Mathias

Av Mathias - 20 september 2006 12:53

Så har det hänt, äntligen har Sami och Karin blivit föräldrar. Inatt någongång så kom en liten pojke till världen. Tydligen ska han heta Kimi... :DTypiskt Sami att ta ett finskt namn...ungen kommer garanterat få en finsk hockeytröja inom en snar framtid :DGrattis Sami och Karin/Mathias

Av Mathias - 20 september 2006 07:41

Idag ska jag på kurs, ska bli vår enhets hälsoinspiratör.Hoppas på en bra kurs, bara det inte blir att sitta i grupper och diskutera..då åker jag nog därifrån.Fick dock vet av en somm har gått kursen att det är en givande föreläsning som kommer att hållas, ja eller det var det varjefall när hon gick kursen.Dags att dra iväg../Mathias

Av Mathias - 19 september 2006 07:39

Har bestämt mig för att åka bil denna vecka, allt för att undvika att utsätta mig för någon snorrig person på bussen.Folk verkar ha svårt att förstå varför jag flyr när jag hör att någon är sjuk...hmm ja har man tränat i ett halvår för något så vill man väl inte åka ditt sista veckan. Men jag tror att det krävs att man själv har tränat eller lagt ner mycket tid för att uppnå något, för att man ska kunna förstå sig på mig. Idag ska jag jogga för sista gången innan lidingöloppet, ska passa på när Tilda är på cirkusskola. Bästa att börja göra någon nytta här nu.Slänger ditt en bild på en morgontrött figur ;)Ha en fin tisdag/Mathias

Av Mathias - 18 september 2006 07:24

Idag var det segt att ta sig ur sängen, mörkt ute och trött. Borgarna vann valet....mm vi får väl se hur de lyckas förvalta segern, säger inte så mycket om det än..väntar och ser. Helgen har varit lugn, jag och Tilda har mest hängt hemma, igår blev det dock ett ganska bra simpass...börjar snart att slå av på takten, på träningen. Sista passet kör jag på tisdag, då blir det ett joggpass på 3-4 km...Kastar in en bild på utsikten från jobbet...en molning september måndag../Mathias

Av Mathias - 17 september 2006 12:08

Idag är det dags att rösta, jag hoppas alla gör sin plikt och går och röstar. Om man tycker att alla politiker bara snackar skit så rösta varjefall blankt. Jag kommer att gå på det jag tror på, inte så mycket på vad de lovar nu. Statistiken visar att inget vallöfte de 4 senaste valen har infriats, så jag tror det är dumt att gå på det de lockar med nu, det får alltså bli ideologi...partiets grundtankar.Ha en fin söndag.../Mathias

Av Mathias - 16 september 2006 09:56

Idag vaknade jag kl 9, det var första gången på många veckor som jag lyckades sova riktigt länge. Tror det var semestern senast jag lyckdes med det. Nu är Tilda här igen, så det är full fart, hon sitter och spelar en massa spel på sin dator nu. Än så länge har vi inget planerat, men tänke nog att vi skulle upp till mor och far för att fixa något databekymmer som de har...Kan rapportera att det inte blev någon simning igår, kände mig sliten och trött, med facit i hand så tror jag att jag gjorde rätt...så det som återstår innan lidingöloppet i träningsform är ett löppass idag eller imorgon...vi får se när jag finner motivation och tid.Ha en fin lördag gott folk!!!/Mathias

Av Mathias - 15 september 2006 09:24

Idag är det fredag för alla er som har missat det...underbart att sova lite längre imorgon. Idag är också dagen då Tilda kommer till mig, vi ska simma och greja ikväll...sen får vi se vad vi hittar på att äta. Tilda har sin cirkusskola imorgon, då ska jag passa på att springa mitt sista löppass innan det stundande Lidingöloppet. Börjar tröttna på att vänta på att få springa, lite små jobbigt att springa omkring och vara rädd för att bli sjuk hela tiden. Dags att försöka fixa till den där GPRS-anslutningen nu då....Ha en fin dag/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards