Alla inlägg under januari 2007

Av Mathias - 23 januari 2007 18:25

Idag vaknade jag med ont i halsen...lite konstigt med tanke på att övriga kroppen inte verkade visa några som helst tecken på att vara sjuk....Jag gick ivarjefall till jobbet...de knivar som satt i halsen satt kvar en bra bit in på eftermiddagen...sen började det släppa lite...mmmm mycket mystiskt.Får se till att vara träningsledig idag...hade tänkt att springa på jobbet, men jag lämnade kvar träningsväskan..får se hur jag känner mig i morgon.Annars är nog livet som vanligt...Dags att slöa vidare../Mathias

Av Mathias - 22 januari 2007 07:59

Då var man på jobbet igen då...helgen har bara sussat förbi..helt otroligt. Gårdagen bjöd på simning och sen lite pulkaåkning med Tilda, ja eller jag stod mest och huttrade och hon åkte...jag hade naturligtvis glömt mina termobyxor. Snart är det också dags för Tilda att fylla år...9 år. 3 februari är det dags, det är en lördag..funderar på vad jag ska hitta på med henne. För 2 år sedan så åkte vi in till Mjölby med tåg och badade i äventyrsbadet...det pratar hon om fortfarande....kanske man skulle göra något sånt igen....kanske gustavsvik i Örebro, hmmm får se vad vi kan hitta på :DHa det fint nu!!!/Mathias

Av Mathias - 21 januari 2007 12:21

Underbart att snön har kommit, det blir väldigt mycket ljusare. Idag har jag varit och simmat på morgonen, ett fint pass på 2200m, har börjat en hel del nytt folk..ganska roligt faktiskt.Har gjort en grov veckoplanering av träningen idag, kommer nog bli lite mindre denna vecka, då jag har Tilda.Idag ska vi upp till en kompis och fika på eftermiddagen, vågade dock inte åka till mormor då Tilda kände sig lite snorrig...bättre att åka i mitten på veckan.Annars blir det nog mycket skidor idag...har tänkt att spendera i soffan resten av eftermiddagen.Ha det fint!!/Mathias

Av Mathias - 20 januari 2007 09:39

Mmm bara njuter av att smyga omkring hemma här. Skönt att få sova ut och inte stressa omkring för att passa en massa tider. Idag ska jag på stan och fika med en polare, ska bli kul att träffas, det var ett tag sedan sist.För övrigt tror jag dagen blir ganska lugn, ska försöka att plocka iordning här hemma och förbereda innan Tilda kommer i kväll. Har lite ont i en hälsena, tur man har träningsledigt idag. Har ju blivit en del pass denna vecka.Enligt min massör som jag går hos en gång i månaden, så var mina vader väldigt stela...jo tack...hon klämde sönder dem igår igen :) Men det är bara bra att få ut alla slaggprodukter.Ha en fin lördag!!/Mathias

Av Mathias - 19 januari 2007 23:03

Äntligen sitter jag här i soffan...fredagkväll...Denna vecka har varit fylld med mycket jobb och ganska hård träning. Det har lossnat ordentligt i löpningen..känns att jag tagit ett kliv framåt där..Däremot har simningen stått still ett bra tag nu...får försöka tänka på tekniken. Imorgon kommer lillglinet hem från kanarieöarna..ska bli kul att träffa henne igen, hon har nog en del att berätta.Dags att krypa ner i sängen och njuta av sovmorgonen...Ha det fint !!/Mathias

Av Mathias - 17 januari 2007 08:00

Idag var det en extra tung morgon, känns i kroppen att jag styrketränade igår. Jag är inte vann att styrketräna numera, kroppen tar stryk i fästen och leder känner jag..men det är nyttigt att choka den då och då.Idag är det en dag fylld av möten och så har jag en leverans jag ska försöka få till på förmiddagen. Ikväll är det spinning med MTC och Maif, ska bli skönt att köra ur benen lite. Inatt var jag med om en lustig sak, kl 00.15 ringde telefonen och jag flyger upp ur sängen, när både Tilda och mina föräldrar är utomlands så vet man aldrig vad som har hänt. Personen i andra luren frågar efter någon, men jag inser snabbt att så heter jag ju inte :)Jag utbrister ganska snabbt "wrong number" varpå personen lägger på luren, samtalet kom från utlandet...mmm mystiskt...Dags att ta tag i jobbet!!/Mathias

Av Mathias - 15 januari 2007 08:11

Idag är det måndag som sagt...segt som tuggummi att komma igång. Ska iväg till en kund på eftermiddagen, annars är det relativt lugnt idag...och det är nog tur det.Ikväll ska jag köra ett löppass intervaller...det är nog det som händer idag...inga större utsvävningar alltså.Over and out!!/Mathias

Av Mathias - 14 januari 2007 08:12

Uppe i ottan som vanligt på söndagar,har ju min simträning på söndagar.Ska bli skönt få köra lite, men jag måste säga att jag är lite seg i kroppen sedan gårdagens löppass. Idag blir nog för övrigt en mycket lugnt dag...Verkar som om detta är resans tider, mina föräldrar åkte till Thailand inatt och Tilda drog i väg till kanarieöarna med sin mamma. Ska försöka fixa vidare med mina datorer idag också...få ordning på dem, installerade om all programvara igår...det tar sin lilla tid...Nehe dags att ge sig ut i stormen../Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards