Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Mathias - 30 januari 2007 08:02

Igår genomförde jag ett grymt skönt löppass, trots snö och ganska slirigt ute så infann sig snabbt ett välbehag i kroppen...kände direkt att det här kommer gå bra idag.Kände visserligen av lite i hälsenan i slutet av passet, men det var nog mer att jag var stel och frusen. Efter att ha kastat sig i duschen åkte jag upp till mina föräldrar som hade kommit hem från Thailand idag, bruna som pepparkakkor och så där semesterlugna...skönt att de har haft det bra!!!På lördag fyller min Tilda 9 år, hon börjar att bli stor nu...svårt att köpa presenter till henne. Som tur är så har hon önskat sig ett tv-spel :D. Frågade henne vad hon ville hitta på under sin födelsedag, självsäkert svarar hon att hon vill spela det tv-spel hon har önskat sig....jag skrattar lite lätt och frågar om hon är så säker på att hon ska få det...jaaaa svarar hon ännu mera triumferande :) Vad säger man.....=) Hon får ju rätt ...förutsägbara farsan ;)Hoppas ni får en fin dag igen !!!/Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards