Alla inlägg under oktober 2006

Av Mathias - 10 oktober 2006 08:29

Det var ett tag sedan jag skrev här, har haft en hel del att pyssla med..tränat och grejat med annat.Löpningen börjar att gå bra igen, var uppe i fålehagen igår och körde 2 x 5km, första varvet i bra fart andra lite lugnare.Har faktiskt dejtat också :DKom dock fram till att det inte var något för mig, kändes som om tjejen var alldeles för negativ..mycket gnäll...kändes lite jobbigt att hantera en sån sak redan efter en dejt..annars var hon jättetrevligt....men jag såg ett tydligt mönster tyvärr../Mathias

Av Mathias - 6 oktober 2006 07:57

Idag är det äntligen fredag, vara på jobbet tidigt idag.Ikväll är det både spinning och simning, ska bli gött att köra ett dubbelpass. På lördag är det dock dags för en vilodag...återkommer senare idag..nu är det fredagsfrukost/Mathias

Av Mathias - 5 oktober 2006 08:21

Enormt trött idag, men det ska nog snart ordna till sig.Idag kommer jag sittar och prata i telefon, inte min favorit direkt..men det är väl bara att bita ihop.Till kvällen är det löpträning som gäller..intevaller får det bli idag, har dragit på dem länge...dags att plåga sig lite ikväll....Ha en fin fin dag!!!/Mathias

Av Mathias - 4 oktober 2006 08:44

ojoj vad tiden går fort, det är redan onsdag. Idag är det mycket att göra på jobbet....tänkte även hinna med att simma en sväng på lunchen. Annars börjar hösten/mörkret att göra sig påmind. Inatt har jag fått sova 9 timmar, det märks kan jag säga..känner mig utvilad och avslappnad, lite lättare att hitta kraft då. Ikväll är det egentligen spinning, men jag kommer tyvärr inte att kunna gå då jag inte har någon barnvakt...så är livet ibland.Bara att köra på :)/Mathias

Av Mathias - 3 oktober 2006 12:38

Idag är det faktiskt min 33:e födelsedag...känns lite udda att vara fylla år nu. Det har hänt så himla mycket de senaste tiden så jag känner att min födelsedag är mindre viktig. Jag ska själv fira den med att springa en riktig runda i fålehagen..ska bli gött :DTilda har sin cirkusskola idag...så vi får passa på att köpa en liten tårta sedan efter allt det där och fira bara honom och jag.../Mathias

Av Mathias - 2 oktober 2006 07:59

Måndag och så är man på jobbet igen, har legat och tänkt mycket i natt. Pratade med mormor igår, hon verkade ok ändå..det blir nog värre sen. Ska försöka och ta mig upp till mor & far idag, mormor bor där nu...Man funderar väldigt mycket när en sån här sak händer, alla minnen kommer fram, vad man har gjort tillsammans, man funderar på hur hans liv har sett ut osv..Har kommit fram till att han har haft ett fint liv, tror han har varit lycklig och haft det han behöver...framför allt har han och mormor haft det fint tillsammans.Dags att jobba!!/Mathias

Av Mathias - 1 oktober 2006 22:23

Nu har det hänt, morfar gick bort idag...Ledsen, men skönt att han inte behövde lida så mycket.Nu får vi alla ta hand om mormor...Han var en grymt fin människa...kommer bara att ha goda minnen av honom./Mathias

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards