Direktlänk till inlägg 16 oktober 2006
Idag var det extremt segt att komma igång, krävdes 2 koppar kaffe för att huvud taget vakna...Idag blir det till att ringa en massa samtal, jaga folk..inte min favoritsysselsättning men vad gör man inte.Igår tror jag att jag hade ett av mina bättre simpass, kändes som jag flög fram i vattnet..!I like the feeling..Även en gammal elitsimmare var framme och sa att jag hade fått upp farten i vattnet...KUL att får höra något sånt!!Idag bjuder träningen på löpning..troligtsvis..vi får se om jag inte känner mig allt för sliten.Ha en fin måndag/Mathias
Vi samlades en halvtimme innan utsatt starttid, alla verkade peppade och på gott humör. Vinden var väldigt svag och ett strålande väder. 08.34 bar det av vi rullade i gemensam trupp ur Motala med hjälp av dragande motorcyklar...efter några minuter så...
Igår när jag passerade torget i bussen på väg hem så såg jag att de hade fått upp nummerlappstältet för vätternrundan/halvvättern/tjejvättern. Känslan att det snart är dags gjorde sig påmind. Jag har ju länge varit osäker på hur hårt jag ska kunna gå...
Idag är det dags för simning med mastersgruppen, har inte simmat med dem på ett tag då söndagarna varit vigda åt långpass. När jag nu har bestämt mig för att strunta i stockholm marathon så är det åter dags att ansluta sig till dessa pass. Efter pass...
Idag körde jag 10 km fartlek i rydspåret, passade på att ta ut den friskvårdstimme vi har på jobbet. Kändes bättre än på länge, så vem vet..jag kanske är på gång ;) Imorgon skall jag försöka att cykla en sväng och på torsdag är det intervaller som gä...
Har varit lite trött på att skriva ett tag, prova lite nu igen. Igår fick jag till ett lite längre pass löpning, 17 km närmare bestämt. Kändes helt ok, innan har jag känt mig så tung när jag sprungit, men nu när jag kommit igång med cyklingen igen så...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 |
|||
9 |
10 | 11 | 12 |
13 |
14 |
15 |
|||
16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 |
22 |
|||
23 | 24 | 25 |
26 |
27 | 28 |
29 |
|||
30 |
31 |
||||||||
|