Direktlänk till inlägg 11 oktober 2006
Idag är det en massa möten som gäller, har varit ute hos en kund och diskuterat eventuella förändringar på deras system, ska nu sätta mig och räkna på vad det kostar :DIkväll är det spinning med klubben som gäller, känner mig hyfsat fräsch i benen trots att jag de 2 senaste dagarna har kört ganska hårt med löpningen. Mitt beslut att inte köra ett dubbelpass(Simning/spinning) idag var nog ganska klokt, kan placera det passet på fredag istället.Har så smått börjat fundera på hur vinterns träningsupplägg ska se ut..Ha en fin dag!!/Mathias
Vi samlades en halvtimme innan utsatt starttid, alla verkade peppade och på gott humör. Vinden var väldigt svag och ett strålande väder. 08.34 bar det av vi rullade i gemensam trupp ur Motala med hjälp av dragande motorcyklar...efter några minuter så...
Igår när jag passerade torget i bussen på väg hem så såg jag att de hade fått upp nummerlappstältet för vätternrundan/halvvättern/tjejvättern. Känslan att det snart är dags gjorde sig påmind. Jag har ju länge varit osäker på hur hårt jag ska kunna gå...
Idag är det dags för simning med mastersgruppen, har inte simmat med dem på ett tag då söndagarna varit vigda åt långpass. När jag nu har bestämt mig för att strunta i stockholm marathon så är det åter dags att ansluta sig till dessa pass. Efter pass...
Idag körde jag 10 km fartlek i rydspåret, passade på att ta ut den friskvårdstimme vi har på jobbet. Kändes bättre än på länge, så vem vet..jag kanske är på gång ;) Imorgon skall jag försöka att cykla en sväng och på torsdag är det intervaller som gä...
Har varit lite trött på att skriva ett tag, prova lite nu igen. Igår fick jag till ett lite längre pass löpning, 17 km närmare bestämt. Kändes helt ok, innan har jag känt mig så tung när jag sprungit, men nu när jag kommit igång med cyklingen igen så...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 |
|||
9 |
10 | 11 | 12 |
13 |
14 |
15 |
|||
16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 |
22 |
|||
23 | 24 | 25 |
26 |
27 | 28 |
29 |
|||
30 |
31 |
||||||||
|