Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Mathias - 4 juni 2008 07:19

Igår när jag passerade torget i bussen på väg hem så såg jag att de hade fått upp nummerlappstältet för vätternrundan/halvvättern/tjejvättern.

Känslan att det snart är dags gjorde sig påmind. Jag har ju länge varit osäker på hur hårt jag ska kunna gå på i halvvättern pga mitt knä, men efter att ha testat det ganska hårt i helgen då jag körde 11 mil på lördagen och 9 mil på söndagen så får jag nog säga att jag kan köra hyfsat fort.

Det som skiljer mig från förra året är min styrka i låren, däremot har jag tagit ett par kliv fram vad det gäller min kondition. Jag konstaterade detta ganska fort när jag körde stora delar av halvvätternrundan i lördags och klättrade uppför ombergsbackarna. Hade jag gjort detta för ett år sedan så hade benen varit riktigt syrastumma, min nu så verkar det som jag kan transportera bort mjölksyran betydligt fortare. Jag skickar med en bild på stigningen från min gps....tyvärr så la batteriet av så hela passet finns inte med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med den politik som drivs i linköping?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards